frågetecken

det här med
"kan inte du säga något i kyrkan på vårt bröllop"
lät först smickrande och fantastiskt
men nu
när det börjar närma sig
what the fuck säger man
i kyrkan?

det är ju inte det att man kan hålla värsta talet
om henne och mig
det är en mottaggningsgrej
och det är ju inte så att man kan gå on and on om mina åsikter och deras förhållande
hur bra jag tycker att det är
för det känns inte heller passande
det är på något sätt fel forum
och läsa en färdigskriven text
well
det känns bara som fusk
och skriva en egen dikt
ja
det känns bara pretto

eller?
jag känner mig bara som ett enda stort frågetecken
what to do?
what to write?
what to say?
seriously
jag vill bara att allt ska bli
precis så
som hon drömt om
och hon vill ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0