global warming - tomma hot

jag förstår inte
jag gör verkligen inte det
under de senaste åren
jag vill säga sedan min gymnasietid
så har folk pratat om "global warming"
det är tydligen jättefarligt
vi ska få det jättemycket varmare
alla djur kommer att dö
polarisarna kommer att smälta
landet hamnar under vatten
vi kommer alla att tvingas bli lilla sjöjungfrun
men seriously
det har inte varit såhär kallt på över 20 år
inte varit såhär mycket snö, is och minusgrader
i sverige
på över 20 år
vart fan är er global warming nu
som skulle vara så himla farlig?

äh
struntprat
och nonsens

Kommentarer
Postat av: sofie

jag och min bästavän konstaterade att global warming är en bluff! istället ge de oss fokus på det så vi inte ska märka vad de egentligen gör, nämligen att att bygga in sverige i ett gigantiskt frysfack.

2010-02-03 @ 10:08:00
URL: http://a-dustland-fairytale.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ja sa exakt samma grej till Peter i förrgår!!! :o)

2010-02-03 @ 10:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0